Článek s obrázky
Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.
Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.
Úvodní odstavec čtenářům sděluje hlavní téma článku. Pokud jej zobrazíte i v přehledu všech článků, pomůžete čtenářům s rozhodováním, který příspěvek je pro ně zajímavý. Nezapomeňte úvodní odstavec odlišit od zbytku textu. V následujících řádcích najdete další tipy, jak články upravovat.
Dejte si tu práci a najděte si spolehlivou stěhovací firmu s pojištěním při přepravě (nejen obecnou pojistkou na odpovědnost za škodu) a s dobrou reputací. Mějte však na paměti, že i s tou nejspolehlivější stěhovací společností se může přihodit nehoda nebo jiný problém a něco se může ztratit. Čert nikdy nespí. Vezměte všechny své cennosti a důležité dokumenty sebou, místo toho, aby jste je zabalili do krabice a nechali naložit na stěhovací vůz. Vaše šperky, rodinné úspory, které schováváte doma pro případ nouze, dokumenty spojené s prodejem starého domu/bytu a na nákup nového bytu/domu domu, daňové doklady a jiné cennosti si přestěhujte sami, i když je to jen v rámci jedné obce.
Nejlepší způsob, jak mít kontrolu nad svými emocemi je, že si stěhování zorganizujete, jak jen to je možné. Níže najdete pár rad, jejichž dodržením můžete pomoci hladkému průběhu stěhování, pokud možno bez stresu.
Začněte si stěhování organizovat alespoň měsíc předem, máte-li tu možnost. Sepište si seznam věcí k stěhování za každou místnost. Požádejte o nabídku stěhovacích služeb několik stěhovacích firem. Alespoň 3. Jejich nabídky si uložte na jedno místo (do jednoho adresáře v PC). Pokud vám stěhování hradí váš zaměstnavatel, ukládejte si všechny účty s tím spojené na jedno místo. Každou zabalenou kartonovou krabici si řádně popište (kam přijde v novém bytě/domě, co je jejím obsahem, označte "křehké") Při naplňování každé krabice se rozmyslete, zda dané věci skutečně potřebujete a zda není lepší je rovnou prodat nebo věnovat nebo vyhodit. Bez emocí a kompromisů. Pokud jste je do teď 5 let nepoužili, už asi nepoužijete.
Zařiďte si, abyste po nastěhování neměli tolik práce v zaměstnání. Vyhýbejte se přepracování, mohli byste se pak zranit nebo se vyčerpat únavou. Očekávejte, že byste první den mohli večeřet v restauraci. Vybalujte místnosti jednu po druhé, začněte v ložnici. Nejdříve nastěhujte, nebo nechte stěhovací firmu nastěhovat, veškerý větší nábytek. Pak teprve můžete začít rozbalovat krabice.