Otázky a odpovědi

Zodpovídáme vaše otázky ohledně zahraničního i lokálního stěhování. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom vám poskytli veškeré potřebné informace a pomohli vám s vaším stěhováním.

Jaké služba zahraničního stěhování nabízíte?  

Naše společnost poskytuje komplexní služby zahraničního stěhování. Můžeme vám pomoci s plánováním, balením, přepravou a rozbalováním vašeho majetku do nové země.

Jaká země je cílem vašich zahraničních stěhovacích služeb? 

Poskytujeme zahraniční stěhování do různých zemí po celé EU a EHP a Velká Británie (Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Island, Lichtenštejnsko, Norsko, Velká Británie). Můžete nás kontaktovat a sdělit nám vaše cílové místo a my vám poskytneme podrobnější informace o našich službách v této konkrétní destinaci.

Jak dlouho předem bychom měli kontaktovat vaši společnost před zahraničním stěhováním?  

Doporučujeme, abyste nás kontaktovali co nejdříve, jakmile máte představu o vašem plánovaném zahraničním stěhování. Tím nám poskytnete dostatek času pro plánování a organizaci stěhování a zajistíte, že všechny vaše potřeby budou řádně splněny.

Jaké typy předmětů můžete přepravit při zahraničním stěhování? 

Naše služby zahraničního stěhování zahrnují přepravu široké škály vybavení, včetně nábytku, elektroniky, uměleckých děl, osobních věcí, těžkých břemen jako jsou trezory, klavíry, masivní nábytek a dalšího majetku. Pokud máte specifické požadavky ohledně přepravy určitých předmětů, dejte nám vědět a rádi vám pomůžeme.

Jak dlouho trvá zahraniční stěhování?

Doba trvání zahraničního stěhování se může lišit v závislosti na vzdálenosti, cílové zemi, množství předmětů a dalších faktorech. Po konzultaci s vámi a vyhodnocení vašich potřeb vám poskytneme přesnější odhad doby trvání. Nejčastěji jde o 1,5 až 3 dny.

Jaký je proces balení a zabezpečení předmětů při zahraničním stěhování?

Náš zkušený tým stěhovacích odborníků pečlivě zabalí vaše předměty pomocí kvalitních balicích materiálů. Rámy obrazů, skleněné či křehké předměty jsou řádně chráněny a zabalené tak, aby se minimalizovalo riziko poškození během přepravy. Naše priority jsou bezpečnost a ochrana vašeho majetku.

Jak je zajištěna přeprava během zahraničního stěhování?  

Máme vlastní autopark stěhovacích vozů značky IVECO, pečlivě udržovaných a čistých. Naši řidiči mají bohaté zkušenosti se zahraničním stěhováním. Vaše předměty budou pečlivě naloženy a přepraveny v bezpečných a vypolstrovaných vozidlech, aby se minimalizovalo riziko poškození a bylo zajištěno, že dorazí do cílové země ve správném stavu.

Máte pojištění pro zahraniční stěhování?  

Ano, pro vaše bezpečí a klid mysli máme sjednána pojištění rizik během  naší nakládky i přepravy. Pokud by došlo k nečekaným událostem nebo poškození během přepravy, pojišťovna vaši škodu kryje.

Poskytujete také služby stěhování v Praze?

Ano, poskytujeme také profesionální služby stěhování v Praze. Bez ohledu na to, zda potřebujete stěhovat své bydlení, kancelář nebo obchodní prostory v Praze, máme zkušený tým, který vám pomůže s plánováním, balením, přepravou a vybalováním vašeho majetku.

Jaké jsou vaše ceny zahraničního stěhování a stěhovacích služeb v Praze?

Ceny se liší v závislosti na rozsahu stěhování, vzdálenosti, cílové zemi a dalších faktorech. Požádejte o individuální cenovou nabídku a rádi vám přesně určíme náklady na zahraniční stěhování nebo stěhování v Praze.

Jaké další služby nabízíte v rámci zahraničního stěhování?  

Kromě základních stěhovacích služeb můžeme poskytnout další doplňkové služby, jako je demontáž a montáž nábytku, připojení elektroniky, dodávka nebo zapůjčení speciálních obalových materiálů, skladování, připojištění nad rámec standardního pojištění, a další. Můžeme přizpůsobit naše služby vašim individuálním potřebám a požadavkům.

Jak mohu kontaktovat vaši společnost a začít s plánováním zahraničního stěhování nebo stěhování v Praze?  

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím našeho webového formuláře (záložka Poptávka), telefonicky na +420 775 038 888 nebo e-mailem na dispecink@easy-moving.cz. Rádi s vámi probereme vaše požadavky a poskytneme vám veškeré potřebné informace k vašemu zahraničnímu stěhování nebo stěhování v Praze. Poté se můžeme domluvit na schůzce a začít s plánováním vašeho přesunu.

Jaká je vaše politika ohledně zrušení stěhování? 

Pokud se rozhodnete zrušit své zahraniční stěhování nebo stěhování v Praze, informujte nás co nejdříve. V našich Obchodních podmínkách jsou uvedeny aktuální podrobnosti o naší politice ohledně zrušení a případných poplatcích. Snažíme se být flexibilní a porozumět vašim potřebám.

Máte koncesi, Eurolicenci a pojištění pro provozování stěhovacích služeb? 

Ano, máme koncesi na malou i velkou autodopravu, Eurolicenci a jsme profesionálně pojištění pro provozování stěhovacích služeb. Máme všechny potřebné licence, které jsou vyžadovány pro zajištění kvalitních a profesionálních služeb. Vaše bezpečí a spokojenost jsou naší prioritou. 

Jaké platby přijímáte za vaše služby?  

Přijímáme různé formy platby, včetně hotovosti, převodu bankovním převodem nebo online plateb. Podrobnosti o platbě a našich platebních podmínkách najdete v naší cenové nabídce. Provádíme transparentní a spravedlivé fakturace.

Jakým způsobem zabezpečujete ochranu osobních údajů během zahraničního stěhování?  

Respektujeme vaše soukromí a chráníme vaše osobní údaje v souladu s platnými zákony a naší politikou ochrany osobních údajů. Vaše informace jsou používány pouze pro účely související se stěhováním a nejsou sdíleny s třetími stranami bez vašeho souhlasu.

Jaký je váš přístup k udržitelnosti a ochraně životního prostředí?  

Při našem provozu se snažíme minimalizovat spotřebu energie a vody, správně nakládáme s odpady a preferujeme ekologické materiály a postupy. Podporujeme také recyklaci a odpovědné obchodní praktiky.

Jaká jsou vaše zkušenosti a reference v oblasti zahraničního stěhování a stěhování v Praze? 

Pomáháme vám se stěhováním už od roku 2006. Máme bohaté zkušenosti v oblasti zahraničního stěhování a stěhování v Praze. Spolupracujeme s mnoha spokojenými zákazníky, kteří nám důvěřují s jejich stěhováním i s firmami pro převoz zavazadel zahraničních delegací a návštěv. Můžete si v sekci Reference přečíst naše reference a recenze od našich klientů a případné hodnocení našich služeb, abyste získali představu o kvalitě našeho stěhování.

Jakým způsobem se lišíte od jiných společností poskytujících zahraniční stěhování a stěhování v Praze? 

Zaměřujeme na poskytování vysoce profesionálních služeb náročným zákazníkům, zajištění bezpečnosti a ochrany vašeho majetku a skvělého zákaznického servisu. Máme pečlivě vyškolený tým, který se stará o každý detail vašeho stěhování. Snažíme se přizpůsobit se individuálním potřebám našich zákazníků a zajistit, aby jejich přesun byl co nejplynulejší a snadný.

Jaké jsou další kroky pro začátek zahraničního stěhování nebo stěhování v Praze s vaší společností?  

Pokud jste se rozhodli využít našich služeb zahraničního stěhování nebo stěhování v Praze, kontaktujte nás prostřednictvím našeho webového formuláře, telefonicky nebo e-mailem. Náš zákaznický servisní tým vám poskytne podrobné informace, odpoví na vaše otázky a společně se domluvíte na dalších krocích, jako je plánování, cenová nabídka a termíny.

Půjčujete šatní boxy?

Ano, šatní box vám zapůjčíme nebo si jej můžete od nás zakoupit.

Šatní box je speciální druh obalu, který slouží k přepravě a skladování šatstva zavěšeného na ramínku. Jedná se o robustní, zpravidla kartonovou krabici s rovným dnem a vyššími bočnicemi, které umožňují zavěšení oblečení na ramínkách. Šatní box je navržen tak, aby poskytoval dostatečný prostor pro zavěšení oblečení bez zmačkání nebo deformace.

Šatní box je často využíván při stěhování, kdy slouží k ochraně a přepravě oblečení. Také je možné jej využít při dočasném skladování oblečení, například při sezónním střídání šatníku.

Šatní box je obvykle vybaven držákem na ramínka, který umožňuje snadné zavěšení oblečení. Některé modely mají také průhledné okno nebo etiketu, která umožňuje označení obsahu krabice. To usnadňuje organizaci a identifikaci oblečení po příjezdu na nové místo.

Díky šatnímu boxu je možné přepravovat šatníky plné oblečení bez nutnosti jejich složitého balení a následného žehlení. Umožňuje snadnou a praktickou přepravu oblečení, zároveň je chrání před zmačkáním a poškozením během stěhování či skladování.


Budeme na stěhování sepisovat nějakou smlouvu?

Předejte nám poptávku služeb stěhování přes formulář na webu, rezervační aplikaci, prostřednictvím telefonu, e-mailové pošty, služeb Google nebo jinak elektronicky či pomocí SMS anebo písemně. Na základě vaší poptávky pro vás vypracujeme nabídku. Naše nabídka je návrhem na uzavření smlouvy o stěhování. Pokud se vám naše nabídka zalíbí, potvrďte nám ji mailem.

Potvrzením nabídky dochází k přijetí návrhu a tedy uzavření smlouvy o stěhování konkludentně, Pokud potřebujete uzavřít písemnou smlouvu, dejte nám včas vědět.

Vztahy mezi vámi a EASY MOVING při provedení služeb týkajících se stěhování se řídí Obchodními podmínkami zveřejněnými na webu https://www.easy-moving.cz/podminky-stehovani, ve znění zveřejněném v den odeslání objednávky . Tyto vztahy se dále, zejména v bodech neupravených  Obchodními podmínkami řídí Zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a souvisejícími právními předpisy.

Je možné za stěhování platit na fakturu?

Úhrada stěhování bankovním převodem na základě faktury musí být dohodnuta předem, zejména je možná při rozsáhlejším stěhování firem, úřadů, institucí a pod. a to pouze při objednávce mailem nebo písemné, učiněné osobou oprávněnou jednat jménem dané firmy nebo instituce při objednávání služeb.

Při objednávce nebo nejpozději před zahájením stěhování nám musíte sdělit IČO a doložit fakturační údaje. Splatnost faktury je zpravidla 7 dní od vystavení. Za pozdní úhradu faktury účtujeme úrok z prodlení a poplatek za zpracování upomínky (viz Obchodní podmínky)..

Jak se za stěhování s EASY MOVING platí?

Za stěhování s EASY MOVING zaplatíte po dokončení stěhování na místě vykládky v hotovosti proti dokladu (paragonu).

Úhrada stěhovacích služeb bankovním převodem na základě faktury musí být dohodnuta předem, zejména je možná při rozsáhlejším stěhování firem, úřadů, institucí a pod. a to pouze při objednávce mailem nebo písemné, učiněné osobou oprávněnou jednat jménem dané firmy nebo instituce při objednávání služeb.

Zákazník musí při objednávce nebo nejpozději před zahájením stěhování doložit IČO a doložit fakturační údaje. Splatnost faktury je zpravidla 7 dní od vystavení. Za pozdní úhradu faktury účtujeme úrok z prodlení a poplatek za zpracování upomínky (viz Obchodní podmínky)..

Doufáme, že tyto odpovědi na často kladené otázky vám poskytnou užitečné informace o našich službách zahraničního stěhování a stěhování v Praze. Pokud máte další dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým. Rádi vám poskytneme další podrobnosti a odpovíme na veškeré vaše dotazy ohledně zahraničního stěhování nebo stěhování v Praze. Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli při hladkém a bezproblémovém přesunu vašeho majetku do nového domova.